| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
anker Listamaður

Joined: 09 May 2007 Posts: 1640 Location: Zealand - Denmark
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 12:45 pm Post subject: |
|
|
| Mathias wrote: |
| Anker wrote: |
Jeg holder et abegilde for dem en gang om året - tredje juledag, og får de få tilbageværende hjerneceller blæst ud af deres sindssyge headbangermusik. |
Hvad er der nu galt med Tyr?
Cheers!
-Matt |
Heyy!
Det har ikke noget med Týr at gøre.
Jeg har nu i et halvt år siddet og forsøgt at fjerne en mærkværdig video fra computerens skrivebord. Den vil ikke forsvinde. Det lyder som en masse metalskrammel og en forsanger som tilsyneladende har spist gloende kul og forsøger at hoste dem op igen.
Næste gang låser jeg computeren ned sammen med musikanlægget.
a.e. |
|
| Back to top |
|
 |
Mathias Urchin
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 12:50 pm Post subject: |
|
|
| anker wrote: |
Jeg holder et abegilde for dem en gang om året - tredje juledag, og får de få tilbageværende hjerneceller blæst ud af deres sindssyge headbangermusik. |
Cheers!
-Matt |
Heyy!
Jeg har nu i et halvt år siddet og forsøgt at fjerne en mærkværdig video fra computerens skrivebord. Den vil ikke forsvinde. Det lyder som en masse metalskrammel og en forsanger som tilsyneladende har spist gloende kul og forsøger at hoste dem op igen.
a.e. |
Det var ikke mig... Det var Mortan  |
|
| Back to top |
|
 |
Ravn Urchin

|
Posted: Fri Jun 08, 2007 12:57 pm Post subject: |
|
|
Hey Anker! Du får da også andet ud af det!
Mit kød der blev ofret til toilettet, Einar der (igen) brækkede sig på dansk jord, og alle de ting vi 5 sad og diskuterede i stuen, da de fleste var faldet i søvn..  |
|
| Back to top |
|
 |
roger Mod

|
Posted: Mon Jun 11, 2007 8:56 pm Post subject: |
|
|
Cheers!
-Matt |
Heyy!
a.e. |
Hey Anker,var det noe sånt som dette dere hørte på?
http://www.megyeauto.hu/jatekok/karaoke.swf
Jeg ler like mye hver gang jeg ser denne  _________________ Nú eru Háva mál
kveðin Háva höllu í,
allþörf ýta sonum,
óþörf jötna sonum. |
|
| Back to top |
|
 |
Mathias Urchin
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 9:34 pm Post subject: |
|
|
Mwaharh!
Det kunne det godt have været  |
|
| Back to top |
|
 |
Einar Urchin
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 12:18 am Post subject: |
|
|
| Ravn wrote: |
Hey Anker! Du får da også andet ud af det!
Mit kød der blev ofret til toilettet, Einar der (igen) brækkede sig på dansk jord, og alle de ting vi 5 sad og diskuterede i stuen, da de fleste var faldet i søvn..  |
Igen? Det var da første gang jeg brækkede mig på dansk jord.... og anden og tredje. Men aldri før den fest... Dog blir der nok mange flere muligheder, for som I ved.... WTF? Hold nu KÆFT Einar, ingen vil høre om det her. Ok, jeg skal holde op.  |
|
| Back to top |
|
 |
Einar Urchin
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 12:25 am Post subject: |
|
|
Cheers!
-Matt |
Heyy!
a.e. |
Det var sgu da ikke så meget black metal, Anker. Mortan og jeg sat da ret fredeligt i din stue og rygede cigarer og lyttede til klassisk musikk, men det nævnes ikke. Det var måske bare i 10 minutter, men det skal eddermame nævnes lige fuldt! |
|
| Back to top |
|
 |
roger Mod

|
Posted: Mon Jun 25, 2007 11:03 pm Post subject: |
|
|
@Anker
Har sett litt på Kindir.
Fyttehelvete å de krangler på detta forumet ditt,sjelden å se så mye drittslenging og dårlig oppførsel på et sted.
Litt trist å se at folk som egentlig bør ha mye til felles hogger løs på hverandre på den måten  _________________ Nú eru Háva mál
kveðin Háva höllu í,
allþörf ýta sonum,
óþörf jötna sonum. |
|
| Back to top |
|
 |
anker Listamaður

|
Posted: Mon Jun 25, 2007 11:58 pm Post subject: |
|
|
| roger wrote: |
@Anker
Har sett litt på Kindir.
Fyttehelvete å de krangler på detta forumet ditt,sjelden å se så mye drittslenging og dårlig oppførsel på et sted.
Litt trist å se at folk som egentlig bør ha mye til felles hogger løs på hverandre på den måten  |
Ja, det er sørgeligt. Jeg opgav for lang tid siden at deltage.
a.e. |
|
| Back to top |
|
 |
roger Mod

|
Posted: Tue Jun 26, 2007 12:07 am Post subject: |
|
|
| roger wrote: |
@Anker
Har sett litt på Kindir.
Litt trist å se at folk som egentlig bør ha mye til felles hogger løs på hverandre på den måten  |
Ja, det er sørgeligt. Jeg opgav for lang tid siden at deltage.
a.e. |
Jeg tenkte først på å registrere meg ,men gav opp tanken ganske fort da jeg fikk lest litt.Å sitte å krangle på nettet er en patetisk hobby.
Jeg forstår ikke dette,religion er en dypt personlig ting ,allikevel synes det å være om å gjøre å stappe ens egne ideer ned i halsen på andre  _________________ Nú eru Háva mál
kveðin Háva höllu í,
allþörf ýta sonum,
óþörf jötna sonum. |
|
| Back to top |
|
 |
ASA Urchin
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 7:28 pm Post subject: |
|
|
hey
ja eg haldi at grundarlag er fyri at gera eitt tilikt felag,sjalvt um tad fer at skapa eitt sindur av yvurskriftum i byrjani,eg eri sjalv limur i ti islendska asatrufelagnum,og eri blivin spurd um upp til fleiri ferdir um Foroyar ikki ferd at stova eitt tilikt felag,sum kann samstarva vid tad islendska i byrjanini um neydugt,tad talan er um hvussu man byrjar og teirra royndir vid ymiskum |
|
| Back to top |
|
 |
Heri Joensen Musical Genius

|
Posted: Wed Jul 14, 2010 9:37 pm Post subject: |
|
|
Eg las júst ígjøgnum hendan kjak tráðin, og eg haldi eg fari at taka hetta evnið fram aftur. Eg og Roger høvdu eitt langt prát um hetta í Gudvangen, og vit komu millum annað fram til at ein átti at byrja smátt og royna um man kann savna ein bólk av hóvligum og sinniligum áhugaðum, ið kann hava eina ávísa ávirkan á gongdina.
Eg eri tíverri komin til tað niðurstøðu at tungmálmur er ikki leiðin framá tá tað snýr seg um at "marknaðarføra" og útbreiða norrønan mentanararv, tí har eru stutt og greitt ov nógvir ørvitisknokkar (sjálvandi meini eg ikki við tey skilafólk, ið eru á hesum kjakinum ), men eisini sum onkur segði her, tað tykist ódámligt fyri nógv at fornmentanin er sett í samband við ein ávísan tónleikastíl.
Sjálvur vil eg helst ikki síggja fólk, ið veruliga trúgva at Tórur og Óðin eru til. Sjálvandi virði eg teirra rætt til at halda tað, men eg haldi samstundis at tað er eitt tekin um at okkurt heilt annað er galið við teimum.
Eitt er at halda at Jahve er til um ein hevur fingið tað at vita alt lívið, men at halda at Óðin er til skal eitt vandamikið slag av gótrúni ella ynskihugsan til, ið eg haldi er vandamikil, tí eingin blívur uppaldur til tað. Av tí sama haldi eg at "trúgvandi" heidningar eru eitt sindur svakari enn trúgvandi kristin.
"Re-enactment" er eisini so sum so. Tað er í ordan við mær um tey vilja tað, men eg haldi eisini at har finnur tú nógvar barnsligar sálir, ið ikki eru serliga søguliga áhugaðar.
Nú ljóði eg kanska sum eg haldi at eg eri tann einasti, ið hevur fatur í rætta endanum, men sum Anker Eli segði, fólk hava ilt við at skyna ímillum veruligan mentanararv og teirra egnu gitingar.
Við einum toliliga vísindaligum hugburði skuldi veruligur mentanararvur, holutur og kladdutur sum hann tó ofta er, verið rættiliga lættur at halda skil á, og tað skuldi ikki verið ógjørligt at semjast um júst hvat hann er.
Eg veit ikki hvussu ofta er eri fallin í prát við víkingaáhugaði aftaná Týr konsertir, og tað eru bara tær villastu gitingar og ástøðir, ið tey koma við. Tað finst nógv serfrøðingavitan innan økið, men her tekur hvør Per og Pól sær rætt at endurupfinna sær eina "trúgv". Eg tími sjálvt ikki at royna at kjakast við tey longur, tí eg eri als ikki áhugaður í yvirtrúgv, hvørki skipaðari ella óskipaðari. _________________ Deyr fé
deyja frændur
deyr sjálfur ið sama
Eg veit einn
að aldrei deyr
dómur um dauðan hvern |
|
| Back to top |
|
 |
anker Listamaður

|
Posted: Sat Jul 17, 2010 12:05 am Post subject: |
|
|
Um hasar fortreytirnar verða galdandi, so kanst tú telja meg við, Heri.
a.e. |
|
| Back to top |
|
 |
|